asseco Aimtec murr

Nový modul Byznys Servis od J.K.R

Společnost J.K.R. rozšířila svůj ERP systém Byznys o nový modul Servis. Umožňuje kompletní management servisních případů včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby apod.

 

Novinka najde uplatnění hlavně v oborech, kde je podstatnou a dlouhodobou součástí podnikání následný servis prodaného zboží – typicky jde např. o servis automobilů či jiné techniky, ale využít ho lze ve všech oblastech výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou, nebo zakázkovou produkci. Dodavatel získá přehled o množství a parametrech servisních zásahů, o jejich provedení, a v návaznosti na další součástí informačního systému i o kvalitě výrobních procesů či součástek od subdodavatelů.
Základem je nabídka servisovaného sortimentu, kde se evidují jednotlivé položky včetně jejich vazeb na další informace v rámci informačního systému Byznys ERP. Součástí je i tvorba daňových a pohybových dokladů včetně výstupů.  Seznam jednotlivých oprav je evidován v nabídce Servisní případ, kde je možné zadávat základní údaje, potřebné pro zaevidování jednotlivého případu, např. zákazník, kdy a kdo převzal servisovaný sortiment, popisy závad apod. Z formuláře Servisního případu lze vytvářet předběžnou kalkulaci s rozepsáním práce, materiálu a tím stanovení předběžné ceny opravy. Důležitou funkčností jsou záložky Spotřeba a Práce, kde je možné vytvořit skladové výdejky na sortimenty, které bylo potřeba pro opravu servisovaného sortimentu nebo vykázat skutečnou práci. Tyto údaje jsou následně přeneseny do generované vydané faktury.
 

 
Publikováno: 16. 3. 2015 | Počet přečtení: 943