asseco Aimtec murr

Globální strategie DPD pod novou značkou DPDgroup

GeoPost, mateřská společnost DPD, vlastněná francouzskou Le Groupe La Poste, představila globální strategii. V zájmu podpory růstu svých trhů vyvíjí společnou přepravní síť zaměřenou na B2B i B2C segment a odhaluje novou mezinárodní značku: DPDgroup.

 

Na evropském trhu zaujímá GeoPost se svým obratem 4,9 mld. eur druhou pozici v kurýrních a přepravních službách. V průběhu posledních 10let znásobil celkový objem zásilek více než 2,5 krát na 864 milionů zásilek za loňský rok. V souvislosti s růstem a cílem získat silnější postavení na evropském trhu představuje novou obchodní značku pro mezinárodní přepravní síť – DPDgroup. Veškeré aktivity na trhu kurýrních a přepravních služeb budou sdruženy pod touto značkou a budou využívat reputaci a sílu mezinárodní sítě DPD v evropském měřítku.
Společnou vizuální identitu a sjednocení zavedou všechny dceřiné společnosti ve 22 evropských zemích, kromě firem Chronopost (Francie), SEUR (Španělsko) a Interlink Express (Velká Británie), které si vzhledem ke svému postavení na lokálních trzích ponechávají zatím svá stávající označení, ale do dvou až tří let přejdou postupně také na společnou vizuální identitu.
Revoluční služba DPD
Od začátku dubna spustila již pod novým označením přepravní společnost DPD CZ inovovanou službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů. Příjemce zásilky zná předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena. Jde o novinku na českém trhu, kterou od dubna nabízí DPD automaticky svým zákazníkům pro lepší komfort služby.
Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do nové mezinárodní přepravní sítě DPDgroup. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private.
Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na 1 hodinu. Pokud příjemci tento termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí.
 

 
Publikováno: 17. 4. 2015 | Počet přečtení: 1072