„Barometr inovace” charakterizuje vyhlídky 21. století
Společnost GE uveřejnila koncem ledna výsledky výzkumu nazvaného „Barometr inovace“, který byl proveden mezi 1 000 řídicích pracovníků firem ve 12 zemích. Podle představitelů dotazovaných firem bude nová hranice inovací dána kreativitou, lokalizací a integrací a nejdůležitější inovace se budou obracet k hlavním potřebám lidstva.
Nezávislý výzkum „GE globální barometr inovace“ provedla pro GE firma StrategyOne s cílem určit, co podporuje nebo naopak klade překážky inovaci, a analyzovat, jak jsou otázky inovace vnímány. Studie vykreslila perspektivu pro inovace ve 21.století. Největší důraz klade na řešení lokálních potřeb, podporování kreativity jednotlivců a menších organizací a vytváření strategických partnerství. Z výzkumu mj. vyplývá, že nejvýznamnější inovace současnosti budou ty, které se budou obracet k lidským potřebám, nikoliv ty, které se budou snažit o největší zisk.
Více v čísle TM 02