Posílení prodejní a servisní sítě Still
Firma Still, která nabízí na celém světě komplexní intralogistická řešení a inteligentní kombinaci vysokozdvižných vozíků, skladové techniky, softwaru, služeb a servisu, plánuje podstatně lepší přizpůsobení svých prodejních a servisních aktivit potřebám zákazníků.
V budoucnu bude např. v Německu tvořit 22 hlavních kanceláří, poboček, půjčoven a servisních středisek komplexní, vzájemně propojenou síť, která posílí přítomnost na trhu a přiblíží předního dodavatele intralogistických řešení šitých na míru svým zákazníkům.
Cílem je, aby zákazníci Still získávali podporu lépe než v minulosti díky plánovaným investicím do prodejní a servisní organizace: kapacity v prodeji a servisu lze nasměrovat k podpoře zákazníků cílenějším způsobem prostřednictvím plánované jednotné koncepce back office, která od poboček a kanceláří převezme administrativní činnosti. Zároveň bude optimalizována struktura managementu v Německu. Doposud byl servis a prodej organizován v síti poboček s vlastní administrativní strukturou, která nyní bude zjednodušena. Nově vytvořené funkce vedoucích týmů mají navíc v budoucnu ještě více podporovat zaměstnance prodeje a servisu, aby se mohli plně koncentrovat na své zákazníky.