asseco Aimtec murr

Kapesné pro děti může elegantně pomoci řešit COOL karta ČSOB

ČSOB mění image a chce být vnímaná jako užitečná, přátelská a inovativní banka, která nabízí jednoduchá a efektivní řešení. Své nové image přizpůsobuje kompletní obchodní i komunikační strategii - kromě standardní produktové nabídky se snaží zaměřit i na komplexní řešení potřeb klientů podle různých životních situací a více pracuje i s potenciálem sociálních sítí.  

 

„Nestavíme na slevách, ale na kvalitě a široké nabídce a dostupnosti služeb. Našimi klienty jsou aktivní lidé, kteří si nejvíc cení svého času. Chápeme, že na banku nechtějí myslet den co den, na druhou stranu ji chtějí mít po ruce tehdy, když ji potřebují. Očekávají, že banka vše vyřeší rychle a ještě třeba udělá něco navíc. Proto chceme nabízet takové produkty a služby, které jim pomohou zjednodušit život a vyřešit aktuální i dlouhodobé potřeby v oblasti financí,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro Design a marketing ČSOB.
ČSOB se nyní výrazněji soustředí také na rodiny s dětmi, jak dokazuje i jeden z nových produktů – cool karta. Není vázána na žádný bankovní účet a lze ji využít např. pro rodiče, kteří s ní mohou dávat kapesné svým dětem (o jejich hospodaření jsou informováni prostřednictvím SMS zprávy, která jim přijde vždy, když jejich potomek kartu použije). Hodit se může i těm, kteří potřebují oddělit finance od svého běžného účtu – např. kvůli nákupům přes internet nebo placení v zahraničí.
Novinka je v podstatě alternativou dobíjecí karty, na kterou stačí poslat peníze a následně ji využívat při placení v obchodě, přes internet nebo pro výběry z bankomatu, přičemž finance má klient neustále pod kontrolou, takže nikdy neutratí víc, než na kartu vloží. Po každé transakci dostává držitel karty SMS zprávu. Ovládat cool kartu bude moci pohodlně na webu www.coolkarta.cz nebo i přes mobilní aplikaci pro chytré telefony a tablety. Rodiče mohou dětem vytvořit i tzv. pasivní přístup, kde může potomek sledovat své transakce přímo ve svém telefonu bez možnosti aktivních změn nastavení.
Na tom, že by děti měly dostávat kapesné, se shoduje většina rodičů - učí je zodpovědnosti a hodnotě peněz. „Problém je, že kapesné děti obvykle dostávají v hotovosti a ukazuje se, že o tom, kolik peněz skutečně dostanou, nemají často úplně kompletní přehled ani ony, ani jejich rodiče. Až doposud se bezhotovostní vyplácení kapesného nedalo řešit elegantně, protože bankovní produkty jsou často podmiňovány určitým věkem. Cool karta tyto bariéry boří a jako první umožňuje rodičům, aby své děti učili zacházet s bezhotovostními platbami. Navíc z pilotu víme, že děti se s vlastní kartou cítí dospěleji a velmi rády ji využívají,“ říká Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB a Ery. Výhodou cool karty jsou nízké provozní náklady. Za zřízení karty zaplatí zájemci 99 Kč, dobíjení je zdarma, výběr z bankomatu ČSOB stojí 6 korun.
 

 
Publikováno: 25. 8. 2015 | Počet přečtení: 1095