asseco Aimtec murr

Havarijní servis bude pro Teslu řešit Solera

Porouchala se vám Tesla, nebo potřebujete vyřešit nějakou pojistnou událost související s tímto elektromobilem? Pak byste se měli obrátit na společnost Solera, kterou si Tesla Motors vybrala pro tyto účely jako svou platformu pro odhad výše škody způsobené při havárii a komunikaci se zákazníky. Bude exkluzívním poskytovatelem těchto služeb pro certifikovaná servisní centra Tesla Motors po celém světě.

 

Prostřednictvím společností AudaExplore (USA) a Audatex (celosvětově) budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé a přesné odhady pojistných událostí a nákladů na opravu u vozidel Tesla. Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.
„Během posledních několika měsíců jsme se společností Tesla úzce spolupracovali na vývoji přesných a datově řízených integrovaných řešení pro servisní síť Tesla,“ uvedl Tony Aquila, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Solera. „Naším cílem je plně využít technologickou platformu společnosti Solera, aby se veškeré informace o opravě zpracovali do digitální podoby a byly tak jednoduše přístupné všem zúčastněným stranám.“
Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe a následně v Evropě a Číně.


 

 
Publikováno: 31. 8. 2015 | Počet přečtení: 863