asseco Aimtec murr

Řešení věrnostních programů s využitím NFC tagů

Nakupování přes internet má rok od roku stále více vzrůstající tendenci především díky úspoře času a snadnému srovnání cen. Minimálně jednou ročně si něco přes internet pořídí až 96 % Čechů, 46 % pak nakupuje online alespoň jednou v měsíci. Obrat všech českých e-shopů se v roce 2014 pohyboval kolem 67 miliard korun a v letošním roce se očekává 15 % nárůst tržeb. To jsou důvody, které vedou obchodní centra ke zvýšení atraktivity nabídky svých služeb.

 

Aby obchodní centra přilákaly zákazníky zpět do kamenných obchodů, nabízejí různé věrnostní programy. Jedním z nových trendů je spuštění věrnostních programů s využitím progresivní NFC technologie.
Tato technologie je nastavena pro všestranné využití. Pro osobní účely např. nabízí: platební transakce, párování a rychlé nastavení telefonu či domácí zábavu. Pro firemní aplikace je v nabídce autorizace přístupu, docházkové systémy, věrnostní programy, komunikace produktu a značky, registrace zákazníků, poskytování informací, servis a služby zákazníkům. Jak nám sdělil Tomáš Kubíček, business development manager společnosti smart-TEC, to vše lze provést pouhým přiblížením telefonu k NFC štítku.
Společnost smart-TEC, výrobce RFID a NFC tagů z Oberhachingu s pobočkou v Bystřici nad Pernštejnem, dodává pro NFC technologie široké spektrum provedení tagů s možností customizace a volby čipových technologií. V případě věrnostní programů nabízí smart-TEC čipové karty, klíčenky, náramky a samolepky pro mobilní telefony na bázi NFC s označením smart-CARD, smart-KEY, smart-WRIST a smart-LABEL tak, aby si každý zákazník mohl najít model, který mu vyhovuje.

Jak se NFC technologie dá dobře využít pro věrnostní programy, lze sledovat již přes rok v největším obchodním centru na jihu Rakouska, v Shopping City Seiersberg. „Řešení věrnostního bonus programu s využitím NFC tagů od společnosti smart-TEC je založené na sbírání bodů zákazníky při každé návštěvě nákupního centra bez ohledu na to, zda účastník něco koupí či nikoliv. Na základě toho jsou zákazníkům poskytovány různé pobídky k nákupu, slevové kupóny a akce od různých prodejců. Zákazníci se mohou zapojit prostřednictvím bezplatné registrace a vyzvednout si NFC tag v různých provedeních v místě prodeje,“ vysvětluje princip fungování Stefan Scheller, mezinárodní key account manager společnosti smart-TEC. NFC řešení v Shopping City Seiersber je úspěšně v provozu již od září 2014 a v současné době registruje již více než 14 000 účastníků.

O společnosti:
smart-TEC GmbH & Co. KG je dceřiná společnost skupiny RATHGEBER se sídlem v Oberhachingu u Mnichova. Vyvíjí a vyrábí RFID tagy přesně na míru už více jak 15 let. Spektrum sahá od samolepicích, potištěných RFID a NFC etiket až po robustní, odolné RFID tagy pro průmyslové aplikace. Většina z RFID tagů je ATEX certifikována pro použití v prostředí s nebezpečím výbuchu. Ve spolupráci se systémovými partnery smart-TEC rovněž nabízí komplexní projektovou podporu.

Klíčové kompetence:
- Robustní a odolné RFID a NFC tagy jsou vhodné pro průmyslové prostředí, odolné vůči náročným podmínkám, povětrnostním vlivům a teplotám, certifikované ATEX pro výbušné prostředí.
- RFID a NFC etikety jsou upraveny dle individuálních požadavků zájemců, potištěné či bez potisku, široký výběr chipů, volba použitých frekvencí a bezpečnostních funkcí proti padělání a neoprávněné manipulaci.

V závodech v Mindelheimu (Německo) a v Bystřici n. P. firma vyrábí výhradně produkty certifikované kvality dle DIN EN ISO 9001:2008, a jako jedna z mála firem v oboru disponuje ISO certifikátem managementu ochrany životního prostředí dle DIN EN ISO 14001:2004.

 

 
Publikováno: 23. 2. 2016 | Počet přečtení: 833