asseco Aimtec murr

MasterCard nabízí šanci pro evropské startupy

Až do 19. Února se mohou hlásit inovativní startupy z celé Evropy, aby se přihlásily do dalšího ročníku programu MasterCard Start Path Europe který tradičně vyhlašuje společnost Master Card, a vyzývá perspektivní začínající firmy k účasti v tomto projektu. Cílem programu je poskytnout nadějným startupům podporu a mentoring potřebné k úspěšnému překonání klíčových výzev a rozšíření obchodních aktivit.
 

 

Start Path Europe je dvanáctiměsíční program otevřený pro začínající firmy zaměřující se na různé oblasti obchodu, který nabízí startupům podporu na míru řešící jednotlivé potřeby a priority dané firmy. Zúčastněné firmy bude mentorovat globální tým zkušených odborníků z MasterCard a setkají se i s vybranými partnery této společnosti, se kterými prodiskutují možnosti spolupráce a získají důležitou zpětnou vazbu. Start Path startupům zároveň umožní využít existující MasterCard řešení a ovlivnit jejich budoucí podobu.
Do nového ročníku, který odstartuje v dubnu 2015, bude vybráno až osm startupů ze zemí napříč Evropou. Veškeré podrobnosti a online přihláška jsou k dispozici na www.f6s.com/mastercardstartpath. Přihlašování je možné do 19. února.
„Start Path Europe je unikátní v tom, že místo obecných rad každému zúčastněnému startupu nabídneme osobní přístup a podporu připravenou skutečně na míru. Naším cílem je, aby každý startup dosáhl úspěchu a rostl s naší pomocí rychleji, než by to dokázal sám,“ vysvětlil Stephane Wyper, Global Lead MasterCard Start Path.
Program MasterCard Start Path Europe byl poprvé spuštěn v roce 2014. Účastníci prvního ročníku byli vybráni z uchazečů z více než 30 zemí. Jednalo se o společnosti Ridango, Zencard, Xpreso, Instabank, MePin a Storee. „Start Path Europe nám nesmírně pomohl, s pomocí MasterCard jsme se spojili s celou řadou velkých společností, s nimiž jsme probrali obchodní možnosti a nastartovali naše prodeje,“ řekl Simon Pleass, spoluzakladatel a CEO společnosti Xpreso se sídlem v Dublinu, která se zabývá propojováním kurýrů a zákazníků v reálném čase, což řeší problém se zdlouhavým čekáním na zásilky na doručovací adrese.
 

 
Publikováno: 27. 1. 2015 | Počet přečtení: 3127